Informācija no klientu portāla Bill.me

SIA “Tukuma ūdens“ klientu ērtībai portāls Bill.me ieviesis šādas izmaiņas:

  • klienti var reģistrēties Bill.me portālā caur atvērto reģistrāciju, negaidot uzaicinājumu. Klients patstāvīgi var reģistrēties Bill.me portālā un izvēlēties pakalpojuma sniedzēju;

  • klienti var deaktivizēt savu Bill.me profilu no sava profila.

    *Atvērtā reģistrācija neattiecas uz juridiskām personām, šie klienti joprojām saņems e-pastā no Bill.me uzaicinājumu reģistrēties.

    Jautājumu un neskaidrību gadījumā SIA “Tukuma ūdens“ aicina klientus sazināties ar Bill.me atbalsta komandu- rakstot uz e-pastu palidziba@bill.me; support@bill.me vai zvanot 66905690

Previous
Previous

Sākas projekts Dūņu apstrādes procesu uzlabošana Tukuma pilsētā

Next
Next

Informācija sabiedrisko ūdenssaimniecības pakalpojumu lietotājiem Tumes, Degoles, Sēmes, Zentenes, Pūres un Jaunsātu pagastos